Monday, 3 October 2011

6# SALASILAH KELUARGA TOK SUAK



Agak-agaknya kan, berapa ramai cucu cicit Tok Suak ya? Anak buah Su Ti (Tok Ju) + anak buah Pak Da Kasim saja dah 100 lebih. Wow!

8 comments:

  1. eh..kalu ikut asal usul nie,ada kturunan kembar tu..hehe...ada ke sepupu-sepapat kite yg kembar yer?

    cik teh::ganu::

    ReplyDelete
  2. adik & abe anak mak ngah Ramlah(anak Bidah) ",

    ReplyDelete
  3. auchh...xigt setaram...tp maybe sebelah ayah ngah li pon ada genetik twins...

    ReplyDelete
  4. salam,sy cucu arwah cik lah,kami tinggal di N9.setakat ni belum ade lagi yang kembar dlm keluarga tp sepupu di johor ade yg kembar

    ReplyDelete
  5. salam ukhwah- Di laman tok suak Allah temukan kita.Anak abang Pa la ya? Salam untuk abg pa. Sebak rasanya. Maklumlah kali terakhir jumpa abg pa d rmah k wan timah lbh krg 28 thn yg lalu.tlg tglkn alamat rmah dn no tel abg pa.Klrga d johor tu Sah ke? Skdar tahu nama tapi tak prnah jjupa.cuba bri pandangan mngenai trkh HARI PERDANA TOK SUAK. cuti Krismas atau TahuN baru cina. ::chik @ yoh::

    ReplyDelete
  6. salam,maaf lewat reply
    ye,saya anak ketiga abg pa.ayah sampaikan salam.
    alamat rumah kami
    TERATAK DAMAI,380 FELDA PASOH 2,72300 SIMPANG PERTANG NEGERI SEMBILAN. 06-4961605.

    tarikh tuk hari perdana tu ,kami mungkin tk dpt turut serta walaupun ayah mmg teringin sgt nk pergi.namun ade urusan yg tk dpt elak.

    ReplyDelete
  7. Kami Suhaili & Suhaila Shariffudin, cicit Mak Limah/ Mak Abang pun kembar juga :)

    ReplyDelete